Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......JE to psáno s nadhledem a kdo chce porozumět, porozumí ! JE to tak! R^R^R^

1 0
možnosti
PB

.... by mě stejně zajímalo keho si ten Putin u nás voblíbil a v čí prospěch budou ty šmejdi hackerský to veřejný mínění ovlivňovat? ....to by teda tajný byt nemělo, žejo!

1 0
možnosti
Foto

J80a66k21u48b 26R75o74t61h

8. 2. 2017 18:05

Sice tomu vůbec nerozumíte, ale píšete to roztomile. I s tím závěrečným "howk", které jsem tedy ve slovníku nenašel.;-D;-D

2 1
možnosti
VK

Teď jsem to taky hledal. Snad něco ve skotštině.;-D

1 0
možnosti
VK

Blog? Spíše pejsek a kočička vařili dort. Bude...., asi tak..., předpokládám....:-/

2 2
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik