Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... nikoliv, vono to dostává enem jinej rozměr!,- chováním, postojem a názory se společenskou elitou stali (a stávají) lidi s klasickým vzděláním a pisálci, coby absolventi fakult žurnalistiky, se úspěšně zařadili na roveň absolventů specky! No schválně ?!,- budou se normální občané,- ta pravá elita národa, někdy řídit tema žvástama, kerý jim denně servíruje hlavní mediální proud ?!,- samozřejmě že nééé!

3 0
možnosti
Foto

;-DR^ Ále kdeže. Spousta středoškoláků, co ve středu, občas, do školy i chodili, někerý i ve čtvrtek;-)

1 0
možnosti
MR

M29i28l50a78n 86R17a19d82e22k

15. 2. 2017 21:16

;-Dkarma!Ja, kterej jsem tu psaval proti Putinovi, kterej je opravdu grazl, to jeste za ukrajinske krize a neexistujicich zelenych muzicku, a schytaval jsem to tu, tak kdyz ctu jak rusit ZOLDACI hrajou na kytaru v Syrii, zatimco bojovinici z NATO....tak se mi zvedaji kufry. To uz je i na me trochu moc

To uz je jak z Rudeho Prava, jeste chybi ti vrazi z Volstrytu a mandelinka bramborova, kterou ti zavistnici shazuji z letadel, protoze nam zavidi nase hospodarstvi a blahobyt delniku a rolniku

8 0
možnosti
Foto

Ten Putin je fakt hajzl. Hranice Ruska si klidně vede v blízkosti základen NATO.

5 0
možnosti
JB

J38a45n 28B15u17r60d14a

15. 2. 2017 21:00

Ta smlouva, to je tedy dílo.

1 0
možnosti
TN

Jen taková technická poznámka. Mezi námi jsou blbci a absolventi zvláštních škol. A není jich úplně málo.

0 0
možnosti
VK

Je jich úplně stejně jako géniů.Gaussova křivka. A co jako? Nejvíc je těch průměrných,co fakt nejsou idioti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik