Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes dopoledne, když jsem si přečetl o těch dotacích, tak mě přesně napadlo to o čem píšete. Takový zrůdný systém, jaký se tu vytvořil během pár let, to nebylo ani za komunistů. Na všechno existují likvidační pokuty , za účelem držte huby, nebo vás finančně zlikvidujem. Bohužel je to všechno marný, ti nahoře si stejně dělají co chtějí

a na lidi kašlou.

0 0
možnosti

J15a84n 25P59a98l36l58a29s

3. 3. 2017 21:14

Dobrý večer, vyfotit se s pivkem a napsat blog stylem „jako bych ti četl myšlenky“ nemůže mít jiný následek, než upřímnou karmu!

2 0
možnosti

Napsal jste to skvěle. Doufám, že jim dáme ve volbách kopačky.

1 0
možnosti

a dotace bude na to, aby mohli levněji prodávat třeba koblihy nebo paštiky z A...fertu:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik