Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedním slovem - skvěle!!

1 0
možnosti
Foto

Velmi dobře napsáno. R^

5 0
možnosti

Se vším souhlas, článek se Vám vydařil. Jde o fakta, podepisuji ... Problém je, že to čteme my - nikoliv voliči. Poznámky - Přeregistrování , mocné členské organizace ČSSD v Ostravě - není uzavřeno dodnes - garantoval pan Zaorálek ... Potvrzuji paní Vlkovou - odkaz sděluje - Je nám líto, ale tento obsah teď není dostupný ... To ovšem na obsahu nic neměni ... :-)

4 0
možnosti

P16e66t55r 25B84u79r57i61a17n

10. 8. 2017 17:07

Tak pane Dvořáku, po té minulé boulovačce, kdy jsem s vámi nejméně v polovině věcí nesouhlasil (např. ty teze o nekrytých penězích), dnes s vámi souhlasím ve všem. A ten nekompromisní styl obžaloby je více než trefný.

5 0
možnosti
Foto

H39a89n73a 12V98l11k40o90v40á

10. 8. 2017 16:48

R^Jen Vás musím upozornit, že odkaz na FB stránku není dostupný....

1 0
možnosti

Vy, ač Ostravák jako já ....

-------------

Jakou má souvislost to, že jeden je z Ostravy, druhý z Hodonína, třetí z Prahy, čtvrtý z Písku a pátý z Třebusic (malá vesnička na Kladensku) s morálními vlastnostmi příslušné osoby?

To si myslíte, že v Ostravě je vyšší procento morálních lidí než jinde?

To já si tedy o místech, kde jsem žil (ve svém životě jsem měl trvalá bydliště ve třech různých městech a vesnicích) nemyslím. Ani v jednom z nich není procento dobrých lidí a procento lumpů nijak odlišné od jiných míst.

1 1
možnosti

Souvislost to nemá samozřejmě žádnou, ale kdyby byl např. Baťa z Ostravy, pak bych třeba rád říkal ... jsem z Ostravy, stejně jako Baťa :-). Ovšem chlubit se větou - jsem z Ostravy stejně jako Zaorálek ...:-(

A mimochodem - v Ostravě již nežiji

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS