Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslíte si, že v USA jsou černoši lidé druhé třídy ? Váš omyl, nebo neznalost.A kdo si myslíte, že nám v roce 1968 měl pomoci ? Kdo si myslíte, že za nás měl tahat kaštany z ohně ?Ten Vámi tolik zavrhovaný Západ ? A co naše armáda 300 000 vojáků, možná víc, tu byste si schoval pro kladení věnců zabitým ?

0 0
možnosti

M22i14l92a82n 24R82a16d63e59k

31. 8. 2017 22:54

Cernosi jsou v USA nerovnopravni? Sakra,nevsiml jsem si

2 0
možnosti

Souhlas až na "řeší se miliardář ...".

0 0
možnosti

Tak evropský prostor určitou integraci vyžaduje, přesahující bezcelní výměnu zboží. Otázka je kde je dnešní "optimum" s přihlédnutím i k jiným oblastem než jen ekonomika. I na první pohled bohulibé záměry - např. snížit závislost na dovozech od zlého cara či proradných šejků vyústí v řepkový nesmysl. Ale nejsem si jist, že by v referendu hlasovalo přes 50% pro vystoupení, i přes pokračující trendy, možná drobet se zmírní migrace. Minimálně statisíce jsou spokojeni, nejen Jourová a europoslanci.

0 0
možnosti

To by mě zajímalo kde vidíte dnes ostrov svobody, nechte mě hádat, mohutné dubisko na východě, že?

6 4
možnosti

Nechápete, že to, jak člověk vidí Rusko (tedy žádná sláva) je nezávislé na tom, jak stejný člověk vidí Západ?

Nechápete, že když tvrdím, že Fric to vede od deseti k pěti, ještě tím neříkám, že Ivan je výkvět moudrosti?

V celém článku nenajdete ani větičku, která by říkala, že Rusko je něco nóbl.

Realisticky se popisuje současná EU. Nic více, nic méně.

10 2
možnosti
Foto

J25a42k90u83b 88R97o66t58h

31. 8. 2017 12:44

Nejste sám. Takových mrmlalů je spousta. Obvykle volí Okamuru, Babiše nebo komouše. Eventuálně nějakou srandapartaj typu "Rozumní" či "Národní demokracie". Inu, inu. :-/

6 8
možnosti

Mně ani tak dalece nevadí, že jsme ti z druhé ligy.

Mnohem více mi vadí, kam nás ta "první liga" s sebou táhne. Kdyby ta první liga táhla Evropu v podstatě správným směrem a kdyby naše podřízené postavení spočívalo jen v tom, že bychom moc toho nemohli ovlivnit, tak by mi to nevadilo. To bylo, je a bude, že někteří jsou si rovnější. Hlavní proud by byl v pořádku a neovlivnitelnost nějakých podružností bych hodil za hlavu, stejně jako házím za hlavu, že dům, kde mám v sedmém patře byt, je nabarven podle mého názoru nevhodným odstínem modré barvy, ale nehodil bych za hlavu, kdyby zatékalo střechou do horního osmého patra.

Mně nevadí, že jsme druhá liga. Mně vadí, že právní liga to táhne do kopřiv.

7 2
možnosti

Tomuto skvělému článku jsem dal karmu.

6 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS