Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J81i46ř29í 18F96o66g12e53l

16. 9. 2017 7:56

Nejlepším opatřením by bylo zrušení hlásné trouby TOP09, nedělní masáže Moravcem....

1 0
možnosti
Foto

Jakou asi vypovídací hodnotu může mít "dokument", kde vypovídající lidé mají změněný hlas, rozmazaný obličej a není uvedené jméno - jedním slovem anonym?

1 0
možnosti
OB

Oni už neobjektivitu přiznávají veřejně, bylo to v debatě tuším ohlendě zvolení D. Trump kdy redaktorka ČT říká "no, ale ČT na to má jiný názor" ;-DEUR^ Film jsem viděl a pak jsem si přečetl článek v Reflexu "Spravedlnost jen pro někoho" a to je taky mazec, a pod ten článek v Reflexu se nidko nepodepsal, takový z něho mají strach 8-o

5 0
možnosti
JH

Jak už jsem ráno napsal - Kdyby to mysleli s tou nezávislostí, objektivitou ČT vážně, tak by tu partičku aktivistických redaktorů vůbec nepuštěli na obrazovku a nejenom před volbami:-)

6 4
možnosti
JF

J88a88r39d80a 27F23i41š53e48r

15. 9. 2017 13:18

Asi radši nevědět, co je podle vás "návrat do normálu":-)

4 0
možnosti

Není dostupný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik