Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P74e40t90r 77B83u54r20i37a90n

29. 11. 2018 15:01

Pak jsem taky nevěřícně koukal, jak redaktorka rekapitulovala historii týkající vztahů Ukrajiny a RF. A opět fakta uchopila tak nějak ideologicky a servírovala je divákům způsobem, že pamětník má sto chutí tam vlítnout a zařvat ať toho už nechá, že ideologické pravdy jsme si za bolševika užili dost a teď by měla být už snad jiná doba. Jenže není, jen se otočil kompas. Aktuálně je ideologickým nepřítelem č. 1 Rusko, protože nějakým nedopatřením má na svém území značné zásoby nerostného bohatství, o které se nechce podělit se Západními firmami a co víc, odmítá dolar a nenakupuje skvělé zbraně od USA.

Zdroj: https://daviddvorak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=689805

Tohle takto opravdu zaznělo v reportáži? Nebo jste si to jen "objektivně" upravil podle svého vidění světa?

A za druhé, takže když někdo anektuje cizí území území (Krym), tak je liška podšitá? Takže i Hitler byl starý lišák, když přes strunu Sudet okupoval naši zemi? Jako fakt se mi z vašeho demagogického boje za "objektivní pravdu" udělalo šoufl.

0 1
možnosti
Foto

To, že je někdo označen někým za lišku podšitou, ještě neznamená, že je liška obdivována, znamená to pouze, že je poukázáno na vychytralost zmiňovaného.

1 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik