Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I11v93a46n 49V52e73s65e84l68ý

23. 2. 2019 13:26

Tak nějak nechápu když chci na poště něco řešit ohledně balíku a dozvím se, že to ne oni ale balíkáři. Je ta pošta jménem Česká jedna nebo je jich více? Jsem v budově poštovního úřadu, žádný balíkový úřad neznám, ale řešit nechtějí nic a odkazují někam co je někde kdovíkde a nevím zda vůbec veřejnosti přístupné.

1 0
možnosti
JV

Jo, jo, s ČP je to všude stejné!

1 0
možnosti
RB

no DPD taky žádná sláva. Když si necháte poslat balík, nevíte jestli ho prodejce pošle jako balík classic nebo tím druhým (název si nepamatuju)... Každopádně s tou první vám NIKDO nezavolá, NIKDO nepošle SMS. Jediné co dostanete je email. Taky už jsem tak přišel o balík. A vrchol je, že nemáte ani možnost nechat si to doručit druhý den. To mě dostalo totálně. DPD na ČP ještě nemá, ale snaží se jí vyrovnat pomalu.

0 0
možnosti
BR

Já bych mohl o poště vyprávět romány, protože zásilky hlavně posílám. Do některých lokací v Praze mi to nikdy nedojde - a naposled jsem vyzkoušel jejich novou službu - Balík Do Ruky Dodej si sám. Funguje to následovně:

Podáte na poště balík do ruky, zaplatíte, zákazníkovi pošlete sledovací odkaz. Zákazník čeká na své prodejně, v sledování se mu objeví, že se balík doručuje - a až odpoledne, že zásilku nebylo možno doručit (zamčený dům, nebo jiná příčina) Žádné upozornění, žádný lístek. Po sedmi dnech se mi balík vrátí. A v tom okamžiku se dostává do hry zlepšovák: Naložíte balík do auta a z Jihlavy ho odvezete do Prahy, kde ho v pohodě předáte svému zákazníkovi. Takže zaplatil jste si zásilku, osobně ji doručil, vy jste spokojený, zákazník je spokojený a pošta má své peníze

No surper !!!;-D;-D nebo ne ???

1 0
možnosti
MS

R^ Bohužel DPD se začíná zhoršovat.

0 0
možnosti
Foto

K54a36r81e64l 51M51á59d30l16e

22. 2. 2019 20:15

Jak kde. Teď bydlím dlouhodobě na chalupě a tady je pohoda. Dopoledne jedna dodávka s dopisy a jedna s balíky. Když někde nejsou doma, nechá se pošta v Jednotě, kde je kukaň "Pošta partner".

Předtím jsem pár let bydlel v Praze v Šáreckém údolí. Schránku jsme mít nemohli, ale v tom byla pošta z obliga - chata byla v ochranném pásmu plynovodu, tak nemohla být zkolaudována pro trvalé bydlení. Ale co se týče kurýrních zásilek z e-shopů, tam soukromí dopravci neměli nejmenší problém (stačilo do objednávky napsat, že chata je přes ulici proti číslu orientačnímu XY), zatímco Česká pošta to zvládla jen jednou a to až na třetí pokus. Menší zásilky jsem si tak vozil na kole z pošty nad Kulaťákem, ale u patnáctikilového pytle psích granulí jsem bojoval, dokud to pošta nepřivezla. No a jarní sadba z jednoho e-zahradnictví se asi po devíti dnech vracela odesílateli. Naštěstí to měla být dobírka, tak mě to nic nestálo.

1 0
možnosti
PK

Tož, dlouho jsem nečetl takový thriller ze současnostiR^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Vynikající a zcela typický výsledek vládní práce ČSSD. Napřed Českou poštu vedl v letech 2014-2017 v Sobotkově vládě jako její šéf nejvyšší, ministr vnitra (fofr student plzeňských práv) Milan Chovanec a nyní ji docela pěkně dorazil ministr vnitra, šéf strany nedouk (středoškolák) Jan Hamáček. Perfektní práce. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Karma. Mě vždycky pěkně naštve, když si něco objednávám na netu a když se dostanu v objednávce až k možnosti dopravy a vidím tam jen ČP, tak se vždycky naštvu a celou objednávku okamžitě ruším. Doufám, že je nás víc a že to jednou prodejcům docvakne, že s ČP mít výhradní smlouvu na dopravu není zrovna to pravý ořechový...

9 0
možnosti
LM
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik