Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zprávu po ubytku počtu obyvatel na Ukrajině jste vzal z

https://cz.sputniknews.com/svet/ což je proruský servru. Který lže, jako Rudé právo. Mám dojem, že jste opsal i to ostatní. V roce 2017 tento servr uváděl 10 milionů Těmto blábolům může věřit opravdu jednoduchý člověk. To je tolik obyvatel jako má ČR. Kde ty lidi jsou ???? Kdyby jste používal to, co máte pod čepicí, tak vám musí dojít, že je to hloupost na dvacátou druhou. Vy si přečtete a jste blahem bez sebe, že se to týká USA tak to opíšete a dáváte to jako zjevenou pravdu hlavně, že je to proti USA. RvRvRvRv.

3 6
možnosti
MV

Tohle jsem předpokládal. Ale třeba autor vysvětlí jinak.

1 0
možnosti
Foto

Sdělte, pramen ze ktrého jste vzal, že USA zadržují miliardy pro Venezuelu. Nikdy jsem takovou informaci nenarazil.

1 4
možnosti
MV

Mě by taky zajímalo, ze kterého zdroje tuhle informaci autor vzal. Uvidime,jestli odpoví s jaký uvede zdroj.

0 0
možnosti
LB

Podstatné věci je občas dobré říci natvrdo. Takže díky za tento blogový příspěvek.

8 2
možnosti
MV

Podstatnou "věci" je hlavně pravda, ne fabulace.

2 1
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik