Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tak já vám teda solidárně zasílám rebelskou roušku do té basy. Tuším, že musíte být v base, protože brojení proti EU je zakázané, v to vám bezmezně věřím, a také v tom, že rebelské rouškovství nám pomůže vystoupit z čehokoliv. Vám tedy nyní vystoupit nejdřív z basy, aby jste pak mohl vystoupit i z té EU, to dá rozum. Obdivuji vás, že se necháte za odpor k EU takhle uvěznit, já bych to nesvedl a nic takového nepropaguji (mrk, mrk, levým okem), to víte děti jdou do školy a tak.

P.S.: Jestli ale nesedíte za zakázaný text proti EU a remcat na EU se může beztrestně, pak ztrácíte veškerou vlasteneckou auru a mou přízeň a už se s vámi nebavím.

1 2
možnosti
Foto

Dobrý nápad, hned se dám do zkoumání kde sehnat nebo jak vyrobit roušku s vlajkou Evropské unie ... ;-)EUV

2 2
možnosti
MK

Dobrej nápad, rouškou v barvě EU vlastně říkám, že nám EU zavřela hubu.

2 1
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik