Senátore Milane Štěchu – rezignujte a zmizte z veřejného života.

Naši zemi a celou Evropu čekají těžké časy. V této době potřebujeme lídry, kteří půjdou příkladem a nikoliv netáhla s bolševickým myšlením, kteří svými hloupými řečmi staví lidi proti sobě.

Ač nejsem OSVČ, tak jsem s jejich těžkým postavením obeznámen. Základním kamenem jistě je, že každá, zdůrazňuji každá OSVČ – i ten Váš pseudo-OSVČ, musí na trhu nabídnout něco, za co dostane zaplaceno. A mám takové tušení, že pokud by nabízel to, co přinášíte Vy, tak by zemřel hlady. I ta pseudo-OSVČ totiž musí nabídnout něco o co je zájem, něco co má zpeněžitelnou hodnotu … a to bohužel Vaše politické kecy nejsou. Sice je jich hodně a časté, ale reálnou hodnotu nepředstavují. Jsem přesvědčen, že ani kdyby jste udělal „Akci 10+1“ … balíček deseti floskulí a jedno Vaše moudro k tomu navíc, tak by jste tento produkt neprodal. Žádaným přínosem politika je sjednotit lidi, jít příkladem a usnadňovat tvůrčí činnost svých spoluobčanů. Ovšem pro tento jednoduchý požadavek jste již definitivně diskvalifikován.

Četl jsem Váš životopis – v podstatě jste profesionální odborář, který má příjem právě z výsledků práce těch tvořivých, těch kteří tvoří reálné hodnoty. Věřím, že každý slušný člověk Vám na uvítanou ruku podá, ale doma svým dětem Vás za vzor nedá.

Nemyslím si, že si neuvědomujete, rozdíl mezi zaměstnancem a OSVČ. Naopak, jsem přesvědčen, že při své inteligenci si uvědomujete, že OSVČ nemá nárok na placenou dovolenou, že nemá nárok na náhradu mzdy vznikne-li překážka v práci, že nemá nárok na odstupné, když dodavatel nezaplatí, zruší zakázku nebo je období, kdy zakázky prostě nejsou. Taky si jistě uvědomujete, že se nemůže „hodit marod“ když potřebuje volno a je termín dokončení práce. Samostatnou kapitolou je čerpání nemocenské, soc. dávek a následně důchodu. Jistě máte k dispozici statistiku čerpání těchto sociálních výdobytků. Něco mi říká, že v těchto statistikách porážejí zaměstnanci OSVČ „na hlavu“, protože jinak by jste s nimi, jako správný odborář, mával nad hlavou jak s rudou vlajkou ve Vašem mládí. I kdyby OSVČ neodvedly ani korunu do systému, tak jsou pro společnost větším přínosem než Vy, protože jsou tvořiví, vytvářejí hodnoty a jsou samostatní. Umí se o sebe postarat, nečekají s nataženou rukou. Jsem si jistý, že ve většině případů nečerpají onen danajský dar – dotace, protože nemají za kamaráda politika, který „dotace umí“ nemají armádu účetních, poradců a právníků, kteří by vyplnily všechna nesmyslná potřebná lejstra. Mimochodem - řečí Vašeho spolubolševika Mládka, jste i vy takový malý parazit - protože nedovádíte do systému soc. a zdrav. zabezpečení nic, jen na tato konta vracíte část peněz, které jste z erární kasy dostal jako výplatu.

Vyrůstal jsem v době, kdy žádní OSVČ nebyli -. a byla to katastrofa. Nechci, abych tuto dobu znova prožíval na konci svého života nebo aby ji musely prožívat moje děti a vnoučata.

Proto Vás vyzývám – rezignujte a zmizte z veřejného života. Nezastupujete zájmy občanů, svých voličů, kteří Vás platí. Svým veřejným jednáním škodíte naší zemi, nám občanům.

Na základě výše napsaného se ale domnívám, že něčí zájmy přece jen zastupujete – ovšem zájmy tvořivých občanů, na kterých stojí prosperita každé společnosti, to nejsou. Nemá smysl rozebírat pak čí, každý si to může uvědomit a doplnit. Je jen otázkou, zda za to dostáváte jidášský groš nebo jiné benefity.

 

Blíží se volby a dle mého je třeba nasměrovat chod věcí veřejných zpět k normálu. Politik, který chce získat můj hlas ve volbách si může přečíst co za něj požaduji.

https://www.facebook.com/smlouvasvolicem

Autor: David Dvořák | pátek 16.6.2017 11:17 | karma článku: 42,30 | přečteno: 1826x
  • Další články autora

David Dvořák

Něco si přej ... padá rubl

3.3.2022 v 13:13 | Karma: 26,91

David Dvořák

Hey Joe ... pojď si popovídat

25.3.2021 v 15:15 | Karma: 34,98

David Dvořák

Koronavirus - fakta a logika

28.2.2021 v 11:26 | Karma: 32,04
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik