Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J86a77k77u51b 24M41a70c37h

29. 9. 2016 12:47

Není co dodat, skvěle napsané a úděsně pravdivéR^R^

17 1
možnosti
PS

Perfektně shrnuto ! Naprostý souhlas!

14 1
možnosti
IG

Přečetl jsem až teď - i s původním blogem na který odkazujete, a shrnul jste to velmi pěkně. Ten se čte také pěkně-bohužel je to demagogie nejhlubšího zrna.

Pokud budou sluníčkáři dodržovat to co navrhujete, tak jim budu také fandit.

Ale nepřidám se. Na to je u nás ještě příliš mnoho potřebných a do důchodu bych přeci jen rád nějaké peníze měl :).

Velká karma.R^

26 1
možnosti
ZH

Ad 1. Nemají Korán pod polštářem, vlastně vůbec ho nemají. Z debat se zarputilými sluníčkáři jsem zjistil, že ho vůbec neznají a odmítají se s ním seznámit. Já ho doma mám, celý přečetl, a proto NEMOHU být sluníčkářem. Prostě to nejde.

Ad 2. Myšlenka je od základu špatná, protože je proti lidské přirozenosti. Za důsledky šíření takové myšlenky MUSÍ nést jasnou zodpovědnost, žádné my to mysleli dobře. Jsou varováni, nedbají, ale ještě napadají a osočují.

Ad 4 a 5. Problém z bodu 1. Nevědí, co islám učí, proto melou nebezpečné nesmysly.

Ad 7. Ateisté a odpůrci islámu v žádném případě nejsou nevinní. Kdyby si sluníčkáři přečetli Korán, mohli by to vědět.

30 2
možnosti
ZH

To by mě zajímalo, zdali vy, co souhlasíte s těmi neonacistickými žvásty, nebo sami ti odvážní neonacisté, jste již podali žalobu na registraci islámských spolenčností registrovaných na ministerstvu vnitra. To byste už měli totiž na krku rozsudek soudu, který by vám tyhle kecy znemožňoval a museli byste zpátky do hospody, kde samozřejmě můžete kafrat do křesťanského alelůjá. Nikdo z vás proti podstatě islámu neudělal nic, toužíte si jen kopnout a poslintat bezbranné běžence. Je to jen o mocichtivosti, agresivitě a licoměrnosti.

2 11
možnosti
JH

J56a50n 96H86r68u54z65a

28. 9. 2016 15:59

Bývalý učitel Hess je asi zaměstnán v nějaké vítací neziskovce placené z peněz únie. Jeho agitku jsem si přečetl a duševně jsem to nevydržel abych mu ke třem bodům něco v diskusi nesdělil i když s těmito lidmi nemá cenu diskutovat. I proto máte ode mneR^

36 1
možnosti
Foto

P16e84t53r 43H92e31s39s

30. 9. 2016 15:06

Bývalý ucitel Hess nikdy nebyl zaměstnán v žádné neziskovce kromě školy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik