Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím, že soudruzi nejsou hloupí a že vědí, že se nám konec blíží, jen tak nějak nikdo z nich nemá odvahu to říct nahlas, protože by tím popřeli všechno, co dosud hlásali a to nikdo z nich neunese. Asi není úplně snadné ustát situaci, kdy Vám všechny hračky spadnou naráz do kanálu. Soudruzi se roky snažili dostat EU do čela pelotonu, čím víc se snažili, tím to bylo horší. Pak chvíli doufali, že se to nějak "setřepe" a teď stojí čelem k obrovským neřešitelným problémům, respektive řešitelným, ale výhradně za cenu prohlášení doteď jsem vám všem lhal, ale odteď budu mluvit jen pravdu, čestně! Což je politická sebevražda. Takže to nejspíš berou stylem naděje umírá poslední a pak se uvidí. Potíž je, že tím svým lavírováním nás mohou dostat do obrovských problémů. Vám každopádně karma za vtipný popis! R^

1 0
možnosti

I19v89o 35M97u38s13i59l

7. 3. 2017 13:58

Tak přesný popis stavu EU a její bezradnosti v humorném podání je na 1.

Jste tento rok první, koho si jeho blog vytisknu černobíle na papír a uložím.

2 0
možnosti

Děkuji ... taková pocta :-)... budu viset :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik