Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

my ne, to by přece měly udělat USA, mistři v tomto oboru.........

0 4
možnosti
Foto

Jsme členským státem EU, která je vazalem Washingtonu. Takže jsme spolupachateli humanitárního bombardování.

0 1
možnosti
Foto

Výborně napsáno.

Karma R^

8 6
možnosti
Foto

:-( Obávám se, že nejde o nic nového. Nezřídka jde o některé zájm. skupiny, které si přes politiku snaží zřídit svůj dvoreček, kde budou výhrad. pány. A pak už stačí jen přiložit ,,rozbušku", nejlépe na nacionalist. základu. I vnější vlivy i zájmy se vždy najdou. Pak následuje často až tzv.obč. válka, výjimečné stavy a k diktatuře je opět ,,zdárně " nakročeno:-/Nakonec, nemusíme chodit ani příliš daleko zpět do historie, ale ani příliš daleko od našich hranic.:-( Že se to pak řeší i ,,inernacional." POMOCÍ, to také není nic. výjimečného. I Španělé by měli vědet a vzpomenot si!:-/

1 4
možnosti
ON

O72n74d84ř20e58j 24N84ý20č

1. 10. 2017 12:48

Fascinující mě jedinci kteří píší o tématech o kterých neví vůbec nic a nevadí se jim ztrapňovat.

9 18
možnosti
DD

Asi bych měl nechat přemýšlení na jiných a vždy se optat, co si mám myslet ... nemám pravdu?

Ale máte pravdu - jako pamětník jsem nepsal o koncentračních táborech v býv. Jugoslávii ani co bylo příčinou ze strany albánských muslimů. Zrovna tak nerozebírám důvody Katalánců.

Co mě fascinuje je, že země mající plné ústa demokracie střílí gumovými projektily na své občany, kteří chtějí jen odpovědět na otázku v referendu.

Je to jak píšete Vy - centrální vládu asi taky fascinují občané, kteří mají rozhodovat o tématech, o kterých neví vůbec nic. A proto jim to střelbou připomenou .... tak je to správně?

17 0
možnosti
JF

Ty paralely EU se situací RVHP ve 2. polovině jsou do očí bijící,snad se tedy, už dočkáme konce.

9 3
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik