Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

"Ta zpráva má 25 stránek a zkrácená verze zní : za každou břízkou číhá zlej, proradnej Rus a zbytek stromů obsadily Číňani."

Tak to nemá chybu. ;-D

P.S. A za rok naschle při další, úplně stejné "zprávě", pouze s jiným datumem.

Jasná karma. R^

3 0
možnosti
Foto

I89v11a17n 53V45e74s44e69l95ý

29. 11. 2019 14:56

K té rychlosti vydání výroční zprávy - stejně jako vy do zpravodajských služeb nevidím, ale jedno vím z veřejných zdrojů a to, že vláda a prezident dostávají pravidelně aktuální neveřejné (tajné) zprávy průběžně. To zpoždění veřejné, nejspíš hodně zobecněné, výroční zprávy může mít opodstatnění právě v tom, že není aktuální a mnohé ze zmíněného již může být vyřešeno a tak protistrana (protivník) nemohl včas zareagovat pokud by ta která zpráva byla zveřejněna ihned. Neříká se právě proto těmto službám "tajné".

Tak to vidím já.

4 0
možnosti
SN

:-).....Já to vidím tak! Je to tajná služba, proč se s tím chlubí? Detaily nezveřejní, o těch ví lidé, kteří zprávy dostávají a mně to nezajímá. To mohou kopírovat z roku na rok! Špehují nás Rusové a Číňané, ostatní zřejmě nejeví zájem! Pohádky babičky|! Koudelka bude příští rok generálem ! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JH

Cučkaři - Pro BIS naprosto přesné označení!

5 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik