Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

po oznámení kandidatury Vl. Zeleného. Vy to po sobě ani nečtete

1 0
možnosti
MN

Bohuzel souhlas. Smrt v primem prenosu.

0 0
možnosti
MV

dnes souhlas

lide si pamatuji a filtruji, i proto tvrdim, ze Trikolora uspesna byt nemuze

2 1
možnosti
Foto

koukám, že ta lež o Kalouskovi a mrtvých na padácích, je nesmrtelná

6 1
možnosti
PK

O jeho kauze se hodně napsalo a přiznám se, že neznám jeho konec, jestli byl odsouzen či jen souzen, nevím. Jako moderátor se mi vždy líbil a líbí se mi i jeho syn a to i přes to, že pracuje v ČT, kterou nemusím. Pokud chce do politiky a prostřednictvím Tr. , jen jeho věc.

4 0
možnosti
Foto

Železným měla malér, že "zapomněl" proclít pár obrázků, takže ošidil stát asi o 4 miliony na clu. A aby si to nemusel odsedět, nechal se svými příznivci zvolit do senátu, aby získal imunitu.

Že se líbil Vám, je přirozené. Vrána k vráně ... ;-D

2 2
možnosti
Foto

J91a33n 60P92e51c52h30a

18. 6. 2020 23:02

Železný jen vycítil šanci dostat se trochu k lizu. Doufám, že mu to nevyjde.

8 1
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik