Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

I84v55o 64B44o20u31š42e

3. 7. 2020 13:54

Už to nepijte.

5 5
možnosti
Foto

Ale to bylo určitě poslední. A výsledek se dostavil.

0 1
možnosti
Foto

Jak si vysvetlujete,že u nejen u nás žije spousta Rusů a do Ruska se nikdo nehrne? Proč Vy jste ještě tady a tak strašně tady trpíte...?V Rusku to byla jen komedie,kde jiný výsledek nebyl ani možný...

13 3
možnosti
Foto

kolik a jak zásadních referend v Rusku již proběhlo???

6 2
možnosti
Foto

Jsem otřesen. Dostal jsem ránu na solar. I tak budu radši žít v EU než v Rusku.

11 1
možnosti
Foto

jakýsi slunečník na čt24živě ruskou despocii nazval suverenní demokracií.

/zvonka to vyzerá, že suverenní demokracie je systém, kde se politicky většinově rozhodne a poté to rozhodnutí musejí všichni respektovat a plnit.

na tom něco je !

3 0
možnosti
Foto

Jaké referendum, které by měla vyhlásit EU, a které se vyhlásit bojí, máte na mysli?

2 2
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik