Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Ve Francii a Španělsku mají skutečně svobodné volby, v Bělorusku nikoliv.

15 2
možnosti
PD

P36e69t28r 54D66r42a45p78a13l

12. 8. 2020 10:20

myslíte ty volby, kde katalánskýcm představitelům bylo znemožněno kandidovat a voličům je volit?

9 4
možnosti
Foto

jak tak koukám, pane Havránku, vy jste takovej doživotní, profesionální disident.

1 0
možnosti
Foto

K článku mám 4 poznámky - Netuším, o jakém uzurpování nějakého názoru u nás, v České republice, autor píše. Domnívám se, že u nás není žádná situace nijak dramatická a bezvýchodná, abychom se my, Češi, museli zaobírat snad nějakým "bojem za svobodu". Jsem přesvědčen, že miliony lidí z různých zemí celého světa by daly pravou ruku za to, kdyby mohly žít v takové zemi, jako je v současnosti ta naše.

Další moje připomínka patří Ukrajině - pokud vím, tak tam byl neskutečný binec, korupce a ne zrovna růžový život už dávno před "Majdanem", pokud vím, tak právě ty neutěšené poměry tam k onomu nešťastnému "Majdanu" vedly. Za třetí - ano, USA kdysi shodily atomovky na Hirošimu a Nagasaki. Od té doby se ale svět, i USA, dostali někam trochu jinam a tvrdit, že když USA shodily pumy tehdy, za tehdejší situace vrcholící Druhé světové války, mohou je s lehkým svědomím shodit i dnes, je slušně řečeno ... hloupé tvrzení. A konečně za čtvrté - i srovnání řádění "žlutých vest" ve Francii s obyčejnými pochody v Minsku, kulhá na obě nohy. Jen v jednom se autor nemýlí - v Katalánsku, tam je to opravdu ze strany vlády nefér. Ale to je Španělsko, kdo o historii této země něco ví, a není to historie nijak vzdálená, nemůže se mnoha věcem, ke kterým tam dochází, divit...

10 0
možnosti
PD

P69e70t51r 75D83r66a69p77a72l

12. 8. 2020 10:18

no, pak nechápu, proč se tedy někdo diví, že v rusku a bělorusku se dodržuje tradice neomezého "carského" vládnutí...to je zase jejich historie.

0 0
možnosti
RC

Blog na tema: "a vy bijete cernochy".

7 5
možnosti
PD

P86e16t54r 42D68r60a50p60a68l

12. 8. 2020 10:15

spíš na téma"nebuďme pokrytci"

8 0
možnosti
Foto

Takové malé shrnutí politiky ve světě zdejší demokraté nevydýchají.

11 3
možnosti
MV

Vyoutoval jste se hned první větou v perexu. Situaci nesledujete, ale "hodnotíte". To je úplně stejnej model, jako když paní v Prostrenu prohlásí : ciabattu jsem ještě nejedla, ale nechutná mi.

11 4
možnosti
Foto

Také mě to dostalo. Nesleduji, nic o tom nevím, ale mám na to názor...;-)

6 2
možnosti
Foto

S tím umožněním Putina hlasovat o změně ústavy jste mne fakt rozesmál. Vtip týdne.R^ ;-D Když mu nová ústava umožňuje vládnout ještě dvě šestiletá funkční období, tedy až do roku 2036. Kdo je pak tím "užitečným idiotem"?

10 1
možnosti
BM

Ale pokud ho znovu zvolí!

1 0
možnosti
Foto

Těch piv bylo kolik...? To by jste byl spokojený, kdyby u nás byl stejný systém jako v Rusku a Bělorusku kdy doživotní vládci pořádají vylhaná a zmanipulovaná divadla, které vydávají za "hlas lidu"....?

7 1
možnosti
AN

A30l25e76š 34N62o29v57á90k

12. 8. 2020 10:03

u nás je systém podobný jako v Rusku. Jinak by Václav Havel nemohl být presidentem 14 let.

3 2
možnosti
MV
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik