Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já když jsem viděl stát tu ošerpovanou postavičku s tím připíchnutým metálem na hrudníčku před tím tchajwanským parlamentem, či co to tam mají, tak jsem si hned vzpomněl na hru Járy Cimrmana České nebe. Postavy tam řeší maršálka Radeckého a jedna ta postava ho nazvala věšákem na medaile a druhá tajtrdlíkem. Ani vám nevím, proč jsem si na to hned vzpomněl...:-)

11 6
možnosti
Foto

... ty nevíš, ale já to vím, a tak ti to i povím;-), to proto, že takový virtuální hrdinové jako ty, Vladimíre, se vždy potřebují něčím zaštítit, ve své ustrašenosti, nejistotě, zbabělosti - a vůbec to nezáleží na velikosti postavy, či šíři hrudníku, jak se domníváš - a to tvoje " postavičku, s připíchnutým metálem na hrudníčku" jen přesně dokazuje, že to moc dobře víš, a co jsi ty sám zač.;-) Ty bys na něco podobného rozhodně "koule" neměl, to je jasné nejen z tvých článků, ale už při pohledu na tebe. ;-DRvRv

7 4
možnosti
MM

Nepřehánějte, všichni vám netleskají.

3 0
možnosti
PS

Pořád jsem hledal správný název pro toho nového Tchaiwance a už ho mám... HŇUP!

to je to slovo... Díky Vám. Jeho nové tchajwanské jméno bude Milosch Hniup Viystrczil ;-D;-D;-D

3 1
možnosti
JF

Už je Vám, buňáte Sitný ostovtipný, na dušičce lépe? :-P

3 0
možnosti
PK

Sice silně pochybuji o výlučnosti Číny a především si nemyslím, že to s tou jejich ekonomikou bude až tak růžové. Spíše bych si tipnul (nejsem ekonom) že ta čísla budou dosti skreslená.

Z druhé strany však naprosto souhlasím s vaším hodnocením Vystrčila. Podotknul bych však to, že kašparů je v České politice dost a dost. A to napříč politickým spektrem. Vždy mě pobaví jak se najdou tací, kteří žijí v iluzi toho, že právě v té jejich oblíbené straně žádný užitečný idiot není.

0 0
možnosti
PB

Panebože, to je zase snůška primitivních blábolů a lží...8-o

Jen tak na okraj pro podobně postižené: prezident fakt nerozhoduje o tom, kde se bude co vyrábět a nevyrábět. Od toho jsou jiní.

6 2
možnosti
Foto

... koukám, že vám dost lidí tleská;-D;-DR^

2 1
možnosti
Foto

I10v10a57n 32M90a65r17e22k

2. 9. 2020 16:26

. . . . . .což u Vás nehrozí, ;-D;-DR^

2 1
možnosti
DR

"Vsadím boty, že když to poprvé zaslechli představitelé zbrojařské (zejména US) lobby..."

Tak ti si zrovna nyní, co se týče Tchajwanu, přímo mnou ruce a musí se dobře bavit naivitou těch ostatních, poněvadž si zase pěkně namastí kapsy. Kontrakt na desítky nejnovějších stíhaček F-16 pro tchajwanskou armádu (nejspíš to bude nejnovější verze D), velmi slušný kauf, zatímco ti ostatní díky masírce v médiích řeší demokracii a "blaho" tchajwanského lidu.

Karma. R^

4 1
možnosti
SB

Já nesouhlasím s úplně vším, co píšete, ale 90% souhlasu je dost na to, abych vám udělil karmu.

Již se stalo, již jsem ji klikl.

1 1
možnosti
AN

A57l30e87š 57N98o48v63á75k

2. 9. 2020 14:59

další paradox cesty:

Na Tchaj-wanu by mělo (letadlo...) přistát v neděli odpoledne, zpět se vydá v pátek. Návrat je naplánován na sobotu (lidovky.cz 29. 8 2020)

...

Šéf českého Senátu bude je na návštěvě Tchaj-wanu až do neděle (idnes.cz 2.9.2020)

0 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik