Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

proč amíci nikdy nebudou bojovat v Rusku...? Protože se poučili v Asii. Amík tam musí přijít a mít podporu obyvatelstva aby přežil a udržel se tam...A to v Rusku nikdy mít nebude. Aby dovážel vše pro milionovou armádu, na této obrovské ploše na to nemá lidi ani prostředky. Pokud tedy bude obyvatelstvo věřit cca 80% Putinovi tak nikdo nemá šanci a tak hezký den vám všem;-D

1 1
možnosti
Foto

A proč by tam měl chtít bojovat? Můžete to objasnit?

4 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že se radujete z toho, že USA ztrácí ve světě vliv. Až ho ztratí v Evropě a získají ho zde Rusové, budete zjevně štěstím bez sebe. A jen tak mimochodem, ty Vaše zdroje jsou na seznamu BIS jako podvratné ruské servery.

7 2
možnosti
PB

Ale článek ozdrojoval, takže pro adminy iDnes všechno v cajku.

Podle nich tedy nelže a myslí to upřímně.

Musím se zpětně za sebe stydět, když si vzpomenu, jak jsem tehdy ve svém posledním blogu Země opaků lhal a tvrdil, že lidé jsou dnes už zase za své názory vyhazováni. Pana Dvořáka za jeho názor nikdo nevyhazuje a to je dobře.

Naštěstí jsem byl ovšem včas převychován tím, že mě za to vyhodili.

0 0
možnosti
JZ

Co se týče korupce, tak Rusko si s Ukrajinou nemá co vyčítat.:-)

3 3
možnosti
JZ

Snůška dobrých blábolů. Pád dolarů j neodvratný, to už slyšíme od Rusů desítky let. ;-D;-D;-D

8 3
možnosti
Foto

Jen počkejte, až začnou razit zlatý rubl! Jen jim někdo musí to zlato vydolovat a Amíci;-D vyrobit raznice!

5 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik