Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výborně napsáno! To je na karmu několikrát, ne jen jednou. Je opravdu škoda, že naši politici nemají na čtení těchto blogů a diskusí k nim čas.

1 1
možnosti

L35u43m89í26r 32T18i51e63t73z

4. 10. 2016 21:03

Už dlouho jsem nečetl tak pravdivé a přitom nenásilné argumenty.

Za mě karma R^

4 1
možnosti

>>Nedá mi, abych nezareagoval na blog Petra Hesse „Co vlastně chtějí sluníčkáři.“. Takovou ukázku manipulace aby jeden pohledal.<<

Zajímavé. Já si zas přečetl tuto vaši odpověď na blog pana Hesse a nezbývá mi než konstatovat, že "takovou ukázku manipulace, jakou jste zde předvedl, aby jeden pohledal".

Obávám se, že vy a islamisté si nemáte v míře nesnášnlivosti co vyčítat. Opravdu nevidíte, že člověk, který napsal to co vy, kdyby se narodil v muslimském prostředí, by s největší pravděpodobností byl ten nejnesnášenlivější fanatik, který by za svou povinnost považoval šířit islám všemi dostupnými prostředky - tzn. přesně to, co radikálním islamistům zcela po právu vyčítáte? Opravdu nevidíte, že takto nesnášenliví jsou nejen radikální islamisté a i vy, konvičkovci?

1 9
možnosti

Jen taková drobná poznámka: ne každý, kdo nevítá muslimské migranty, je "konvičkovec". Ovšem chápu, že pro vaše zjednodušené vidění je to těžké pochopit.

1 1
možnosti

Není co dodat.

I když v praxi je to bohužel hlas volajícího na poušti.

1 1
možnosti

Tak jednoduše a srozumitelně napsané. To si vytiskni a utíkej s tím do televize. Obávám se však, že by Tě před obrazovku nepustili, jelikož to není to správné, co by se mělo hlásat.

3 1
možnosti

Souhlasim s kazdym pismenkem.R^

5 1
možnosti

J70i28ř52í 20B26u71r46š61a

30. 9. 2016 22:44

Gratuluji,velice výstižně napsáno.A karma pro vás!!!R^

7 1
možnosti
Foto

P41e42t26r 10H68e31s24s

30. 9. 2016 15:08

Doporučuji přečíst druhý díl sluníček.

1 0
možnosti

V něm ale na argumenty z tohoto textu nijak nereagujete, naopak.

4 1
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik